lørdag 28. februar 2009

Uken som gikk.

Har skrevet litt lite denne uka så her er en liten oppdatering av min uke. Mandagen var jeg jo i Hammerfest for å operere. Tirsdag og Onsdagen var jeg i praksis i ambulansen som jeg er annenhver uke. Fikk ingen turer i det hele tatt, nærmeste var at jeg fikk høre oppropet fra AMK natt til tirsdag men da kan ikke jeg rykke ut. Torsdag og fredagen hadde jeg vinterferie, kunne godt vært uten siden den havna rett i praksisuken. Jeg og Maria gikk også en tur med hundene på torsdag, hadde de løs sammen noe som gikk kjempefint (slåsskjempene overså bare hverandre). Ellers har jeg nattevakter denne helga (natt til i dag og natt til søndag) så har jeg aftenvakt på søndag også, penger blir det da=)
Har også fått skoan og buksa mi fra Danmark nå. Overrassket også min kjære med et lite brev, noe han syntes var kjempe koslig, er jo tungt å være så langt fra hverandre.
Det var en kort oppsummering av uka

Dag skjekk av 18-1


chacha diva tar en dans

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar