torsdag 19. februar 2009

Samling i Honningsvåg.

Starta til Honningsvåg ca 8.30 mandags morran. Fint vær og føre. Vi va 3 stk pressa inn i skodaen til foreldran mine, æ, Vibeke og Birgitte. Når vi kom til Honningsvåg så stoppet vi med G-sport for å levere snowboardet mitt til reparering og skian til preparering. Vi kjørte så til rådhuset for å parkere, så gikk vi den lille biten til skolen. (skolen har ikke parkering til elever(!). Fikk lunsj når vi kom til skolen før foredragan starta kl 12.15. Hadde foredrag til ca 15. Gikk forholdsvis fort egentlig. Når klokka nærma seg 16 vandra vi ned til bilen, så stakk vi å handla på rimi før vi dro tilbake til skolen å fiksa sengan vårs. I 18 tia så fikk vi servert pizza på skoln. Så alle på helse og sosial fikk oppleve kor oppblåst man kan bli av skolematen. (de i kantina kan ikke lage mat) Senere så var vi på mett og god sammen med Lill Anita og Ida. Var også på kvelden å inspiserte leiligheta til Lill Anita og Rune, kjempefin! Når jeg kjørte mot leiligheta så syns jeg det virket kjent. Når jeg kjørte derfra så fant jeg ut at det var rett ved der vi i team VICIOUS bodde under VPL i sommer, så har kjørt en del der. Må vel også nevne Katrine i klassen! Til og med noen på min alder, det hadde man ikke trudd(!)


På tirsdags morran så våkna jeg til utlada telefon, panikk(!). Men det var bare å stå opp, pakke og hive alt i bilen da den måtte tilbake til rådhuset. Kunne kun parkere ved skolen på natta, så kl 7.15 flytta man bilen. Det er tidlig det. Spiste frokost før foredraget starta kl 8.30, varte til kl 11. Når man var ferdig så henta man bilen, tingan på G-sport og tanka bilen før man startet hjemover. Nådde ansatte ved skolen som skulle ha foreldremøte i Havøysund, de nådde vi igjen ca 1 mil før Lillefjord, de kjørte i 50-60(!) men ser når noen ikke er vant til veiene her. Når man kom seg hjem så var det bare å pakke ut av bilen, når jeg så skulle parkere i garasjen så hadde en pokkers trailer parkert framfor den. Resten av dagen har man slappet litt av, og sovet =)Fikk også verdens søteste pakke hos min kjære! Sånn liten I Love You bamse + et skikkelig fint kort! Elsker han over alt på jord. Til tross for at han ikke forstår ordsammenhengen "først av"; )
Blogges;* nå er det natta!

Jeg og Vibeke som venter på at ruta skal tines=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar