fredag 13. februar 2009

Min blogg=)

Starter opp bloggen igjen siden den gikk i glemmeboken sist.. Så etter ca 1 år så er den oppe å går igjen:)Så da litt om meg: Er ei livsglad jenta på 20 år og ble døpt Lisa Johanne. Bor i havøysund som er ei lita øy på Finnmarks vestkyst, midt mellom Hammerfest og Honningsvåg. Her tar jeg programfagan i VG1 helse- og sosialfag på LOSA, moderskolen ligger da i Honningsvåg. (Nordkapp maritime og videregående skole.)Thomas Wilson er mannen i mitt liv, og det har vært oss siden 15.08.08! Siden i våren-08 så har det da skjedd litt av hvert:14.juni 2008 så vant VICIOUS del 1 av Villmark Paintball Liga. Hele sommeren så jobbet jeg hovedsakelig som nattevakt i hjemmetjenesten og litt på sykestua. Den 15.08.2008 ble jeg i lag med verdens herligste mann, Thomas Wilson! 12.09.2oo8 kjøpte jeg en suzuki baleno -97.Ellers så har jeg vært noen ganger hos min kjære nede i danmark. Er også annenhver uke i praksis iambulansen her i havøysund, dette er da fordypningspraksis gjennom skolen. Til høsten håper jeg å komme inn på videregående skolen i Lakselv, Vg2 ambulansefag. Har i allefall søkt da, som 2. valg er det finnfjordbotn vgs. Kommer litt oppdateringer om utfallet etterhvert også! =)

Bildet er av meg og min kjære

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar