mandag 6. juli 2009

Nedtur, stress, opptur??

Hadde forventet en rolig frihelg, men det var for godt til å være sant. Lørdagen fikk jeg melding fra inntakskontoret at svaret på søknaden var klart, jeg ivrigheten selv rett på nettet for å sjekke. Til min store overraskelse sto det ”tilbudt venteplass” som nr 12!! I finnmark er de altså så trangsynt som det gååår an! Jeg er 20 år så derfor har jeg kun fullføringsrett, men den spiller egentlig ingen rolle. Jeg har kun 6’ere i standpunkt i helsefagene så da ser det ut som karakterer spiller ingen rolle? Fravær da? 11 dager er vel litt mye, men alt er dokumentert! Så nå håper jeg på Finnfjordbotn videregående, men sjansene der er enda mindre. Neste mulighet er Lukas vgs. Men det koster..

Stress, stress, stress. Når man har frihelg så er det vel litt normalt at man kanskje skal slappe litt av? Jo da, har vel eeeegentlig gjort det, men har sovet dårlig, i tillegg til å bekymre meg over skolen. Til tross lite søvn i helga sto jeg opp ca 7.30 på mandags morgen for å dra på statoil å levere ett punktert dekk som skulle være klar til vi skulle dra til Alta. Dro på ambulansestasjonen ca 9.45, de hadde visstnok ikke hukommelsen med seg. Ca fem på ni så spurte jeg om ikke det var klokken 10 vi skulle ha kurs. Så vips en stressa gjeng ambulansefolk. Men ”kurset” var interessant. Starta så til Alta ca 13.30, var tilbake i Havøysund kl 19, dro da hjem og henta børdysan. Når jeg kom ”hjem” til huset til bestemor der jeg og Thomas skal bo i noen uker så hadde han vært kjempeeffektiv og tømt hele ambulanseleiligheta der vi hadde bodd siden forrige søndag.

Måtte tvinge meg til å holde meg våken til ca 20.30 men var verd det da jeg er nå eier av en Audi A4. Blir interessant å få den opp. Håper jeg liker den=)
Men etter kun én liten time på øyan er det en utrolig trøtt nattevakt på vakt i natt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar