søndag 28. juni 2009

Jippi.

Så endelig kom dagen man har gått å vente på! (27/6) Skulle ta hurtigruta fra Havøysund til hammerfest, og så videre med fly til Tromsø. Men turen ble ødelagt allerede med havna, båten kom ca 45 min forsinket men de mente de skulle nå til Hammerfest før kl 12. Det skulle Gå akkurat siden flyet mitt gikk kl 12.35. Den gang ei; fikk oppkall over høyttalerne om at jeg måtte komme ned i resepsjonen, der fikk jeg beskjed om at de ikke kom til å nå Hammerfest før kl 13 pga mye som skulle om bord i båten og at de kun hadde én motor. Jaja, plan B; Fredrik, så da var det å vekke broderen så stikke til Hammerfest. Så vente bittelitt på flyet.

Etter jeg landet i Tromsø hadde jeg ingenting annet å gjøre enn å vente. Var i alle fall 2 timer å vente på min kjære som kom med flyet fra Sandefjord! Men guuud det var godt å få han nordover igjen! Så når han hadde fått kofferten sin så fant vi en taxi og dro ned til havnen der MS Trollfjor var. Var en båttur, var blant annet å tok oss en liten drink i baren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar