søndag 26. juli 2009

Hyttetur

Dro inn på hytta fredags kveld, Thomas og jeg. Foreldrene mine var ganske klare til å starte hjem, så etter en times tid var de dratt, men levna bikkja. Så da har hundepassinga starta for denne gang. Regner med at vi skal passe han til 5-6.8.
Vi var en liten snartur å hilste på "naboan", som nå også er hyttenaboan. De var i full hyttebygging/bæring. Så det var bare å rømme tilbake før man ble satt i jobbing. Etter en liten stund så fikk Thomas lov å hjelpe Morgan og dem med bæringa. Da fikk jeg også sove! Noe jeg ikke hadde fått gjort etter siste nattevakt! Så var helt ødelagt!

Lørdagen måtte Thomas dra utover til Havøysund for å hente bl.a. melk og greier. Så jeg og Casper vandret mot elva, gikk ca til skibrua. På veien tilbake vasset vi nedover elva. var utrolig varmt, så var en utfordring å kjøle ned Casper.Senere på dagen så grillet vi og koset oss. Gid, hvor det er deilig å være på hytta! Thomas dro også å hjalp til å bære litt mer på kvelden. (og ble da borte til søndag. :S)

Søndagen var vi hovedsakelig ute. =) Dro hjem senere på kvelden.

Må nevne helga besto av høøøøye temperaturer og masse myggstikk! Men utrolig nok endte jeg opp med et svaaakt skille med brunfarge!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar