fredag 19. juni 2009

Fullført skoleår.

Skal ærlig innrømme jeg ble litt kjepphøy når jeg fikk standpunktkarakterene mine for Vg1 Helse og sosialfag. Men å få kun 6'ere i helsefaget så bør man ha grunn til å være stolt? eller?

Jeg har jobbet jevnt og trutt dette året, og dette vises også på karakterene. Jeg er også overengasjert og interessert i faget. Er spesielt glad for at jeg har fått såppass mye praksis i ambulansen dette halvåret.

Har også hatt suverene lærere som har gjort faget spennende. =)
Men må si det var spesielt trist å forlate ambulansen til tross for at typen skal jobbe der i sommer, det blir liksom ikke jeeeeg som skal på jobb. :( Men til høsten kommer uniformen på igjen! =)


Her er karakterbeviset mitt.
(trykk på bildet for å forstørre)
((F er fag jeg ikke har pga bestått tidligere))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar