mandag 5. oktober 2009

Overraskelse!

Tenkte å skrive litt om min lille overraskelsestur til Danmark. Jeg bestillte billetter til København den 13.09, så jeg har dermed holdt på min lille hemmelighet en stund. Jeg reiste til Alta den 29.09, hvor jeg så overnattet hos Sandra, som er også min faste barnevakt for audien. På onsdagen var det tidlig opp for å dra til flyplassen, men hvor i pokker er flyplassen?! Veiarbeid?! .. Hmm.. Fant så ut at nyterminalen hadde åpnet, så ble nødt til å kjøre rundt. Joda, så fikk sjekket inn og kommet meg avgårde. Før man vet ordet av det var man i København, så finne tog, etter ca 45 min så fant man ut av togsystemet. Etter en togtur som varte sånn ca for ever, så var man i Odense. Fant fort en Taxa, og kom meg til Bjørnekæret 18 =). Når jeg banket på hos Thomas så møtte jeg en trøtt sjel, han åpnet døra og sa "hei", et helt vanlig hei, som om det var noen helt fremmede ved døra. Jeg sa bare "hei" tilbake, lot han få summe seg litt.. det tok si tid. Spurte bare til slutt "skal jeg stå her ute, eller får jeg komme inn?". Fikk da til slutt komme inn i leiligheta, hadde det skikkelig morsomt med å se hvor surrete, forvirret, overrasket, glad, skjelven osv han kunne være på en gang! Jeg var i Danmark til mandagen uken etter, så fikk en 5 dager der nede. Utrolig deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar